Skal jeg være din nye bogholder?


Mit navn er Merete, og jeg er uddannet indenfor økonomi og administration. Jeg har arbejdet i faget i over 16 år.


Jeg har haft forskellige arbejdsopgaver, og ansvarsområder, som f.eks.:

  • Alt indenfor bogholderi
  • Indberetning af moms, skat og afgifter
  • Klargøring til revisor
  • Lønkørsel samt administration af løn relaterede opgaver
  • Indberetning til inkasso samt SKAT's inddrivelsessystem
  • System optimering og implementering
  • Redigering på hjemmesider (priser, tekster mv.)
  • Effektivisering af arbejdsgange
  • Projekthåndtering
  • Ansættelsessamtaler
  • m.fl.

Kundekontakt har hele vejen igennem været en del af mit arbejde, og jeg er derfor også vant til at snakke med mennesker indenfor mange forskellige faggrupper, både privatpersoner såvel som erhvervsdrivende. 


Jeg arbejder på mit hjemmekontor, men hvis det ønskes har jeg mulighed for at arbejde hos dig. 


Som person er jeg energisk, engageret, stabil, har humor og er klar på at give din virksomhed en hjælpende hånd med det økonomiske og administrative.


På den måde kan du bruge tiden på det du brænder for. 


Mit nummer står øverst på siden. Giv mig et kald, og så kan vi få en snak om hvordan jeg kan hjælpe dig og din virksomhed.


Jeg arbejder i følgende systemer:


  • Navision
  • E-conomic
  • Business Central
  • Uniconta
  • Zenegy
  • Dataløn
  • Danløn
  • Ordrestyring
  • m.fl.


Jeg håber du vælger mig som din fremtidige samarbejdspartner.